terima kasih follow..


jom belajar buat website

Tuesday, May 3, 2011

Mahkota2u System (Program)


Web ini Di Perkenalkan oleh : puteri eleena Share5
Mahkota2u System (Program)
Komisyen Tajaan
Setiap member yang berjaya memperkenalkan ahli baru (Member Get Member) untuk join maka mereka akan mendapat Komisyen tajaan.

KOMISYEN TAJAAN - (RM10.00) Setiap Ahli Yang di Perkenalkan. (Sistem Affiliate/Reseller)

Keuntungan Runcit
Setiap jualan Kopi terus dari ahli ahli kepada pelanggan mereka keuntungan runcit itu adalah hak ahli tersebut. Jika menjadi e-Stokis keuntugan runcit berlipat ganda. Ini adalah minuman Supplementary di mana semua orang akan minum setiap hari dan di samping ia menjaga kesihatan kita, sentiasa rasa cergas dan bertenaga.


Sistem Mahkota2u ini bukan seperti program program complicated yang lain. Mahkota2u paling Mudah dan Senang di fahami. Ialah mengunakan konsep e-Dropshipping, e-Reseller dan e-Stokis (Trading).
Bagi Anda yang menjadi ahli, maka anda layak untuk mendapatkan Komisyen daripada kami secara Online (Member Get Member). Keuntungan jualan runcit oleh ahli adalah hak ahli masing masing tidak diagihkan kepada sesiapa.

Semua bonus tersebut akan diakumulasi ke dalam akaun e-Wallet Anda. Anda boleh membuat pengeluaran secara mudah di member area pada bila bila masa. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kongsi di facebook